Dla zamówień powyżej 200 zł, niezależnie od wybranej metody dostawy.
Nie trafiłeś w rozmiar? Kolor? Model? Nie ma problemu. Nowy produkt wyślemy bez kosztów wysyłki.
W ciągu 30 dni zgłoś chęć wymiany do Biura Obsługi Klienta, a my zajmiemy się resztą.
Po wcześniejszym ustaleniu terminu wymiany Kurier DPD dostarczy produkt na wymianę i odbierze od Ciebie ten nietrafiony.
Przygotuj wcześniej paczkę zwrotną - zapakuj produkt w pudełko i zaadresuj na adres:
Sklep Schaffa
Al. KEN 97, lokal UH-5
02-722 Warszawa
Zamówiony produkt posiada wadę ukrytą? Masz prawo reklamować go w ciągu 2 lat. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy i wysłany bezpłatnie do Ciebie.